کلیسا ایران سیاسی آمریکا فرانسه قرارداد

کلیسا: ایران سیاسی آمریکا فرانسه قرارداد تحریم ها آمریکایی اخبار سیاست خارجی

گت بلاگز اخبار اجتماعی جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به پایتخت ، پروژه‌های اولویت دار شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام شد

در حالی که شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با انبوهی از بدهی دست و پنجه نرم می کند و حقوق کارمندانش را به زحمت می دهد، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری از برن

جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به پایتخت ، پروژه‌های اولویت دار شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام شد

پروژه های اولویت دار شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام شد/جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به پایتخت

عبارات مهم : ایران

در حالی که شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با انبوهی از بدهی دست و پنجه نرم می کند و حقوق کارمندانش را به زحمت می دهد، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری از برنامه ریزی جهت تکمیل پروژه بزرگراه شهید شوشتری و بزرگراه شهید نجفی رستگار خبر داد.

به گزارش ایلنا، پورسیدآقایی؛ معاون حمل و نقل شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران نخستین معاون نجفی بود که نشست خبری برگزار کرد، ولی نخستین جمله ای که به زبان آورد این بود؛ «اوضاع اصلا خوب نیست.» با وجود 30 هزار میلیارد تومان بدهی قطعی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران که میراث مدیریت شهری قبلی هست، شهرداری با قرض سرنوشت خود را می گذارد و به گفته میرلوحی؛ معاون اجرایی شورای شهر، نجفی ماه گذشته حقوق 68 هزار کارمند شهرداری را به مشکل پرداخت کرد. در این میان پروژه های نیمه کاره عمرانی و حمل و نقل روی دست شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران مانده است.

جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به پایتخت ، پروژه‌های اولویت دار شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام شد

این در حالیست که شهردار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران مدعی بود؛ کار متروی پایتخت را تمام کرده هست، ولی به گفته معاون تازه حمل و نقل شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران 300 کیلومتر از متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران باقی مانده و خطوط تازه هفت و هشت نیز که افتتاح شده است اند، همه ناقص هستند و ایمنی آنها کماکان تایید نشده است.

در چنین شرایطی که شهرداری حقوق کارمندانش را با زحمت پرداخت می کند، تصمیم گرفته بعضی از پروژه ها را متوقف کند و بر اساس اولویت پروژه های مهم تر را ادامه دهد. به گفته پورسیدآقایی تصمیم گیری راجع به اولویت بندی پروژه ها بر عهده معاونت حمل و نقل ترافیک گذاشته شده است است.

در حالی که شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با انبوهی از بدهی دست و پنجه نرم می کند و حقوق کارمندانش را به زحمت می دهد، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری از برن

پورسیدآقایی در گفت وگو با ایلنا از شروع فرآیند بررسی پروژه ها در این معاونت خبر داد و تاکید کرد: البته قصد نداریم هیچ پروژه ای را از بین بردن کنیم و فقط می خواهیم پروژه ها را به ترتیب اثرگذاری و اهمیت اولویت بندی کنیم.

او راجع به پروژه هایی که از نظرش دارای اهمیت و اولویت هست، گفت: از نظر من بزرگراه شهید شوشتری و بزرگراه شهید رستگاری مقدم در اولویت قرار دارند، آیا که اگر راه بیفتند می توانند به عنوان بزرگراه های کمربندی پایتخت کشور عزیزمان ایران نقش مهمی در حل معضل ترافیک ایفا کنند. اگر بزرگراه شهید شوشتری که تکمیل کننده رینگ کمربندی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران است به اتمام برسد، می توانیم از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران جلوگیری کنیم.

بر اساس بیانات پورسیدآقایی سهم معاونت حمل و نقل ترافیک از بدهی های شهرداری حدود ۱۳/۳۳ درصد هست، با این وجود باید دید که شهرداری می تواند این بار اولویت بندی مناسبی جهت تکمیل پروژه های نیمه تمامش انجام دهد؟ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به سهم این معاونت در انبوه بدهی 30 هزار میلیارد تومانی گفت: معاونت حمل و نقل ترافیک سهم زیادی در این بدهی ها ندارند. در حقیقت مجموع معاونت، مترو و اتوبوسرانی نزدیک به چهار هزار میلیارد تومان بدهی دارد و بقیه متعلق به پروژه های دیگر است.

جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به پایتخت ، پروژه‌های اولویت دار شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام شد

گفتنی هست؛ بزرگراه شهید شوشتری به عنوان پروژه اولویت دار شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به طول ۱۶ کیلومتر از تقاطع بزرگراه دولت آباد و بزرگراه امام رضا (ع) تا تقاطع بزرگراه شهید یاسینی ادامه دارد و گفته می شود می تواند ترافیک پایتخت کشور عزیزمان ایران را هفت درصد کم کردن دهد. البته حدود ۵ کیلومتر از این مسیر در محدوده جنگل سرخه حصار و مناطق حفاظت شده است مجاور آن واقع شده است است و همین امر مخالفت های فعالان محیط زیست را برانگیخته بود.مقرر شده است بود؛ این بزرگراه تکمیل کننده رینگ آزاد راهی و رینگ کمربندی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران باشد.

همچنین بزرگراه شهید نجفی رستگار به عنوان دیگر پروژه اولویت دار شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز 5 کیلومتر طول دارد و از بخش شرقی بزرگراه آزادگان شروع شده است و بعد از عبور از زیر بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه امام رضا(ع) منتهی می شود. این مسیر بعد از عبور از عرض بزرگراه امام رضا(ع) به طرح احداث بزرگراه شهید شوشتری می پیوندد.

در حالی که شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با انبوهی از بدهی دست و پنجه نرم می کند و حقوق کارمندانش را به زحمت می دهد، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری از برن

واژه های کلیدی: ایران | پروژه | ترافیک | بزرگراه | شهرداری | اخبار اجتماعی


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs